Outside the Huddle

Watergirl

Watergirl

Wild Card

Hogyan tovább?

2017. január 09. - Watergirl

Lezajlottak az első Wild Card mérkőzések, ami azt jelenti, már tudjuk, hogy a tegnap még jól megérdemelt pihenését töltő Patriots ki ellen lép pályára szombat éjszaka, és az is kiderült, hogy a legnagyobb Super Bowl-mumus idén nem jelent fenyegetést.
wc2016.jpg

Minden tiszteletem a csapatoké és a szurkolóiké, de a Wild Card meccsek majdhogynem unalmasra sikerültek… A Houston Texans 27-14-re verte az irányító (és még sok más tehetség) nélküli Oakland Raiderst, A Pittsburgh Steelers pedig hozta a papírformát, és 30-12-t játszott a szintén csereirányítós Miami Dolphins ellen.
pittmia.jpg

Mindkét meccsnek voltak szép pillanatai, bár én személy szerint jobb szeretem a kevésbé sima mérkőzéseket – nem is csak az izgalomért, inkább a csúnya vereségek emberi oldala miatt: egyszerűen nem szeretem nézni, mikor egy keményen dolgozó csapatot így lealáznak. (Persze, álszent vagyok… A Pats játsszon csak sima meccseket, hogy ne kelljen annyit stresszelnem.)

A kiemelések sorrendje miatt így a második helyezett Kansas City Chiefs a Steelersszel, a Patriots pedig a Texansszal mérkőzik meg a divízódöntőben való részvételért. (Egyszer talán a továbbjutás és a párosítások szabályainak is szentelek egy bejegyzést – ha leírom, talán én is megértem végre.)
15894333_10154958547672372_7412590328379593975_n.jpg

A helyzet az, hogy mindhárom lehetséges kimenetellel – Dolphins, Raiders, Texans – egész jól jártunk volna, de sose igyunk előre a bika bőrére (ha-ha), ha van csapat, aki egy 27-0-s győzelem után ki tud kapni a legyőzöttől – nos, az jó eséllyel az, akinek szurkolok. Csendes optimizmussal, sok lekopogással azonban talán elkezdhetek azon gondolkodni, vajon a Chiefsnek vagy a Steelersnek szurkoljak-e…

Ha átadjuk magunkat a hurráoptimizmusnak, felmerül a kérdés, mit reméljünk az NFC-től… Első körben mindenképp azt, hogy a Giants kiesik, ami meg is történt – köszönjük, Packers! –, most viszont épp az őket kiejtő Green Bay miatt kezdtem aktívan aggódni. Aggodalmam alátámasztására egy momentum a meccsről, avagy Aaron Rodgers és a Hail Mary:

A másik divízió bent maradt csapatai közül egyébként mindenki kemény ellenfél lenne egy esetleges Super Bowlon – lásd az eszmefuttatásomat a New England idei teljesítményéről az All-Pro posztnál – legijesztőbbnek mégis egy Seahawksos visszavágó tűnik…

A bejegyzés trackback címe:

https://watergirl.blog.hu/api/trackback/id/tr6812113563
süti beállítások módosítása